sobota, 3 listopada 2012

Początek! ;D

Cześć wszystkim.!
 Jestem Anka i mam 14 lat. Będę prowadzić bloga o Larrym Stylinson'ie <3 (Oh yeah!)
Mówię z góry jeśli nie lubisz opowiadań o gejach to to nie jest blog dla Ciebie.
Jestem #larryshiper ale powinnam powiedzieć 'I ship bullshit' jak to powiedział nasz kochany Lou :( Noh8 ! Pewnie nie którzy z was mogą mnie kojarzyć z mojego poprzedniego bloga (:
a tu link www.lovemusic-gottabeyou.blogspot.com  Będę wam wdzięczna za każde wejście, nie mówiąc już o komentarzach. Sprawiacie mi wielką radochę i dzięki wam wiem, że moje wypociny nie idą na marne, bo jednak ktoś to czyta ! (: Jeśli macie pytania to tu jest mój twitter https://twitter.com/Aneeek_
A teraz zostawiam was z najlepszym teledyskiem i piosenką na świecie!


Narazie się z wami żegnam i postaram się dzisiaj już wstawić coś (: 
Byeee ! @Aneeek_ xxxx

2 komentarze:

  1. no sieema ;3 blog o Larrym. Jaram się *.* i czekam na 1 rozdział (;

    OdpowiedzUsuń